Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Yellow like the sun

Publicerad 2018-03-13 12:16:00 i Materiella ting, På min kropp,

Inlägget innehåller annonslänkar.
Igår var jag och Espen på öppna förskolan hela förmiddagen. Vet inte om jag borde skämmas lite över detta men det var faktiskt första gånge ever som vi var på en öppen förskola. Har väl helt enkelt inte känt något behov av det och så har tien sprungit iväg. Men det var supertrevligt iallafall! Espen var mest för sig själv men han mjuknar väl upp så småningom.
Efter lekstunden så behövde Espen sova så tog ett varv i slasken. När han somnat tog jag en sväng på stan. Längesen nu! Kom hem med ett och annat hehe... Till exempel denna gula underbara blus och hårbandet! "Oj vad påskig du ser ut" Sa min mamma. Mmm man kan bara ha gula kläder på påsk... 
Denna blusen verkligen talade till mig och skrek "VÅÅÅÅÅÅR NUUUUUUU". Så var tvungen och jag känner mig faktiskt som en solstråle i den! Haha. Blusen hittar du iallafall här(klick) och hårbandet är från samma butik. Byxorna finns det liknande här(klick). Älskar dessa byxor. Inhandlades i en vintagebutik i Stockholm första gången jag och Sebastian var där ihop<3 Dem har skav på ena fickan av en plånbok. Charmigt!
 
 

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2018-03-14 19:24:33

Wow! vad snygg stil du har!
Jag älskar brudar med avslappnade klädesplagg.

Du är jätte vacker! :)

Svar: Men wow tack vad glad jag blir<3 Avslappnat är min grej;) haha.
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Lars

Publicerad 2018-03-14 21:46:45

Snyggt! Nästan lite country-style.

Svar: Yeeeeehaaaaaa!👩🏻‍🌾
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela