Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Waffle kind of morning

Publicerad 2018-03-22 07:52:36 i Espen 2 år, Frukost,

Igår bjöd vi hit Jennifer och Leona på våffel-frukost. Liksom hur nice?! Även om barnen mest ville äta prinskorv och ost hehe;)Jag TOTALRENSADE skafferiet i början av veckan. Och herregud vad skönt det var. Usch, hade saker från 2015 där. Slängde tyvärr väldigt mycket. Men bestämt mig nu att försöka äta ur det som redan finns. Små slattar av pasta osv. I rensningen kom ett paket kejsarvåfflor fram och dem var smarriga!
 Espen är tyvärr i en liten "ALLA SAKER HÄR ÄR MINA-period" och var ganska jobbig, skrikig och orättvis. Leona hade det rätt tufft. Men vi gick ut och lekte i solen på uppfarten med slevar och biollar och då gick det bättre som tur var. Ibland går det superbra med andra barn och ibland inte... Värst när man är hemma hos oss och leker. Kanske för att det är hans grejer då? Dem säger ju att innan tre så vill barn bara ha vad andra barn leker med. Vi övar och övar iallafall och någon gång lär dem sig väl att dela med sig hehe. Men ibland är det så påfrestande och nästan lite pinsamt. Någon som varit med om liknande?
 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2018-03-22 14:58:30

Skåprensning är ju ibland väldigt mysigt också. För då brukar man i alla fall kunna hitta något som alla gillar.
Själv har jag laddar upp med frasvåfflor tills på söndag. Då ska vi unna oss våfflor till lunch, eller i bästa fall mellis ☺️

Svar: Ja och rensande för själen haha! Så skönt att ha fått det gjort! Åååh det gör ni helt rätt i. Vad mysigt!:D
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: ISA

Publicerad 2018-03-22 16:51:14

Alltså Lisa!! Du SKA satsa som tusan på din blogg, heeelt magiska bilder och myskänsla! Och inredning! Och mat! Hehe *fangirl*.
PS. när jag rensade kylen hos mina föräldrar hittade jag saker med utgångsdatum -97 :))))

Svar: Du fattar inte vad glad jag blir när DU säger det<3!!! Mvh din fangirl hehehe...Haha say whereat okej 2015 var inte så farligt då kanske...
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela