Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Mot huvudstaden!

Publicerad 2018-03-02 10:18:00 i Livet, Livet,

God morgon!
När ni läser detta har denna trötta morsa redan hunnit skjutsa Espen till sin farmor, gjort naglarna hos Andrea och satt sig i bilen och styrt den mot STOCKHOLM! Nu väntar en förhoppningsvis lugn resa med  Vet att vädret inte är hundra och jag hoppas att det inte blir en 10-timmarsresa liksom hehe. När jag kommer fram ska vi iallafall bara ha en härlig hemmakväll hos min kömpis. Ska bli såååå mysigt denna helg!! Hoppas att vi hinner med en sväng på stan i hufvudstaden denna helg. Sugen på att unna mig nåt tjusigt. Svindyr väska kanske... eller en plusmeny på donken kanske. Mer troligt hehe. Måste kika in det nya stället Eataly. Någon som varit där? Älskar allt i saluhalls-anda. Så mysigt!
 
PUSS & KRAM
 
 

Kommentarer

Postat av: ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Publicerad 2018-03-03 11:20:18

Låter som du har en bra förmiddag :). Hoppas du får det trevlig i huvudstaden :)

Svar: Ja det gick väldigt smidigt allt! Så härligt!☺️
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela