Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Matsedel vecka 10

Publicerad 2018-03-05 15:38:38 i Veckans matsedel,

Här kommer veckans matsedel vänner! NIIIICE tänker ni nu eller hur?? Haha. Denna vecka har vi sagt att vi käkar lite "frukosrt-middag". Dvs smörgås och fil typ. Sebbe ska träna igen denna veckan då hans fot blev stukad förra. Och då blir det sena middagar här hemma och oftast stressiga sådana. Så vi gjorde det enkelt för oss. Ikväll ska vi testa en sallad ur Myllimäkis bok som heter just "Sallad". Se bilden nedan. Ser så gott ut tyckte vi! Så nu har jag storhandlat inför veckan idag så att vi har saker hemma. Inget är glömt hoppas jag hehe. Köpte även mycket grejer till smoothies. Kommit in i det lite och känns fräscht efter helgens alla pizzor och godis. En snällare cleanse!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela