Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Fika och mys i regnkläder

Publicerad 2018-03-16 07:04:00 i Livet, Livet,

(null)
I onsdag blev vi bjudna hem till Natalie och Herbert. Så härligt! Blev gofika och lek med barnen. Natalie visade Herberts urgulliga nya förskolekläder och båda barnen skulle prompt ha dem på sig. Hur söta??  (null)
Vi ligger i sängen och drar oss lite nu. Espen vaknade efter mig idag, kors i taket! En elektriker kommer om några timmar och så ska vi nog hem till Jennifer och Leona och säga hej idag! Måste även handla idag. Veckohandlingen har gått sådär denna vecka... handlat några extra gånger tyvärr.  Men haft  mycket och göra denna vecka och det har varit roligt☺️
 
(null)
 

Kommentarer

Postat av: EVELINA

Publicerad 2018-03-16 15:25:44

Vad gott med fika och kul för barnen att få leka ihop! Och det där med veckohandlingen funkar inte alla veckor, ibland går det bättre och ibland sämre, man får ta det som det kommer i alla fall och tänka att det är bra när man har det som mål för varje vecka i alla fall, även om det inte varje vecka blir som man tänkt sig :D

Svar: Ja så himla kul att dem också lekte så bra! Eller ja dem leker ju mest runt varandra ;) Ja men du har så rätt så! Känns så bortskämt när det fungerar så bra vissa veckor! Börjat avsky att handla haha... Och vilken fin blogg du har hurru!!:D
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela