Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Burgers ´n´ fries

Publicerad 2018-03-12 09:14:00 i Livet, Livet, Mat är gött,

Igår åkte vi till Göteborg! Vi började med att åka till Askim och tittade på ett visningshus. Vi behövde kika på standarden från den husleverantören. Mer om det senare idag.
Efter detta var det dags för lunch och vi bestämde innan vi ens kom till Göteborg att det fick bli Burgersson.
Vi lovade Espen "glass" och det blev milkshake. Men det gillade han skarpt! Tog smakerna Rocky Road och Sea Salted Caramel. Den sistnämna är min favorit! 
Hamburgarna var verkligen helt sjukt goda. Förmodligen delvis för att vi var så hungriga och sugna på just burgare. Tog Västerbottenosts-slungade pommes också med parmesan-dipp. MUMS! Riktigt mysigt avslut på dagen innan vi rullade hemåt igen<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela