Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Besök i visningshus

Publicerad 2018-03-13 07:58:04 i Bygga hus, Livet, Vårt hem,

I söndags var ju vi som sagt i Göteborg och besökte ett visningshus. Väldigt smidigt att få en kod och kunna gå runt helt själv och känna på kvalitén. 
Det var himla trevligt inrett och i hallen fanns det gosiga tofflor att ta på sig.
Detaljer på lister i vårt kommande hus tycker vi är viktigt. Vi vill ha fina detaljer och ett gediget hus!
 
Har någon här byggt hus? Med vilken firma isåfall??
 

Kommentarer

Postat av: Anna Nilsson

Publicerad 2018-03-13 16:41:00

Gud vilken härlig miljö! Och feelingen i bilderna... om det kunde döda *_*

Svar: Visst är det ett tjusigt utrymme! Tack ska du ha!!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela