Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Nytt matschema

Publicerad 2018-01-29 09:39:00 i Veckans matsedel,

Ny vecka innebär ny matsedel! Nedan hittar ni vad vi planerat att ha på menyn hos Casa Larsson!
Måndag: Mustig gryta på nötkött, chorizo och grönsaker serveras med potatispuré samt rostad lök och lingonsylt,
Tisdag: Kyckling med röd curry samt ris.
Onsdag: Papardelle med kött. Sebbe ska överraska med en ny rätt här. Spännande!
Torsdag: Värma dem heta köttbullarna från förra veckan, till detta serveras det en guinoasallad.
Fredag: Är lite öppen som vanligt. Fredag är ju ändå fredag ;)
Hur ser er matvecka ut? Idag ska det storhandlas så att vi har allt för veckan iallafall. Vi lagade mat 4/5 dagar förra veckan och det är vi så nöjda med! Sebbe lagade mat två gånger så att jag han motionera lite. Så sjukt härligt att sätta sig vid ett dukat bord med maten på bordet alltså. 
 
Snart ska vi träffa Jennifer och Leona och ta en morgonfika! Espen sov från 19-08 inatt, helt sjukt! Så vi åt lite kvällsmat och kollade på handbollsmatchen ensamma igår. 
 
Ha en underbar måndag allihopa! SÅ glad att ni tittar in hos mig varje dag <3
 
- Om du också är taggad på en ny vecka, tryck då på det lilla hjärtat<3 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela