Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Grönt= terapi

Publicerad 2018-01-19 13:25:50 i Blomster, Vårt hem,

(null)
Woohoooo fredag!

Sov så sjukt dåligt inatt med mitt ryggont och sjuk huvudvärk. Drömde helt sjuka saker och mådde bara allmänt dåligt när jag vaknade. Men nu känns det bättre och huvudvärken är borta! Vi gör inget speciellt roligt såhär på förmiddagen. Vi har handlat jag och Espen, bakat en cheesecake för ikväll kommer min familj hit på lite käk och firande av Espen i efterskott! Ska bli jättemysigt!

Vi har ju fått upp underbara gardiner i tv-rummet som min mamma hjälpte mig med för någon vecka sedan. Och bakom dem står denna underbara växt i min favoritkruka från Bergs Potter. Ska verkligen försöka samla på mig dessa. Älskar dem verkligen!

Nej nu ska vi ta en lekstund i Espens rum och sedan ta ett varmt bad. Frusen sä det skriker om det!

- Blir så glad när ni trycker på det lilla hjärtat -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela