Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Bubbligt, grönt och ljuvligt

Publicerad 2018-01-26 22:34:35 i Blomster, Samarbete,

I samarbete med Bellas Blommor.
Happy clappy friday!
 
Inte nog med att det varit en härlig fredag för min del, så bara måste man ju bli lycklig av en bukett blommor. Passade sig väldigt bra idag då jag fick slänga allt som hette snittblommor här hemma imorse. SÅ NICE med en ny fräsch bukett från mina favoriter på Bellas Blommor! Dem ska ju snart flytta till större lokaler på Hertig Johans torg här i Skövde. Är så spänd på att få se resultatet!
 
Idag fyller även Emma år, Espens gudmor och min vän sedan nästan 20 år tillbaka. Alltså vi blev bästisar i 6-årsgruppen på Mariebergskolan i Skara. Och hängt ihop sedan dess. Det är ju sjukt ändå. Stort grattis på 25-årsdagen!<3 Även hon fick en bukett hem till dörren såklart!
 
-Blir så glad när ni trycker på det lilla hjärtat <3 -
 
 

Kommentarer

Postat av: Emily ♡

Publicerad 2018-01-27 12:32:03

Åh, så fina blommor och vilken fin inredning :D Väldigt fina bilder också <3

Svar: Åh tack snälla du:D<3
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Publicerad 2018-01-27 12:40:30

det ser fantastiskt ut, såååå härligt <3

Svar: Tack hurru!! I love them flowers<3
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela