Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Bortbjudna på middag

Publicerad 2018-01-21 08:08:33 i Mat är gött,

(null)

(null)

(null)
I veckan som var blev vi bjudna hem till Emma och Emil. Dem gör alltid så god mat och denna gången var inget undantag! Det serverades saftiga hamburgare! Vi har nog ätit hamburgare 4/7 dagar denna vecka. Nu har min mage löpt amok såklart! 
Med oss hem fick Espen en målarbok med Cars och ett helt paket små leksaksbilar. Han har varit helt tokig här hemma med dessa haha!  Tack Emma och Emil❤️

Söndag redan, tiden rinner mig mellan fingrarna känner jag. Fick gå hem från en restaurang igår för att jag har så ont i ryggen och som grädden på moset har jag känt mig lite influensig. Ont i hela kroppen, kallsvettig, varm och sedan stelfrusen. Blev Talang i soffan med te igår innan grabbarna kom hem igen. Men thats life I guess.!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2018-01-21 13:44:30

Hamburgarna ser verkligen goda ut.

Svar: Dem var utsökta👌🏽
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela