Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Blommig blus och gnistrande snibbar

Publicerad 2018-01-14 10:19:10 i Livet, På min kropp,

(null)
Såhär glittrig i öronen var jag i fredags då jag och Sebbe gick ut och år trerätters! Vi åt på Sällskapet och det var sååå gott! 

Vi har precis ätit frulle och Sebbe monterar diverse födelsedagspresenter Espen fick igår. Jag ska ta tag i berget av tvätt i tvättstugan och lyssna på nån podd. Tvättat typ 10 maskiner så tvättstugan bokstavligen svämmar över av osorterade strumpor och stryktvätt. Ska bli skönt att jobba undan det till veckan som kommer!  Sen är planen faktiskt att vi ska försöka ta oss till badhuset vi tre. Ska bli superkul! Men först ska bilen tvättas och bubbis ska sova osv. 

Puss och kram på er!❤️

-Glöm inte att trycka på hjärtat darlings! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela