Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Veckans matsedel

Publicerad 2018-02-26 15:09:56 i Veckans matsedel,

Detta har vi planerat att äta denna veckan. Pastasalladen blev aldrig aldrig av förra veckan så det äter vi ikväll. Kåldolmar har jag aldrig testat och så vet jag att Jennifer tycker om det så passade på att bjuda hit dem. Det kan ju bli katastrof. men då är det Morbergs fel! För det är i hans kokbok om husman jag hittade receptet. Och kan ni gissa vem som vill ha nachos med smält ost på torsdag då? Hehe just det! Sebbe;) Men det blir gottigt! Har storhandlat för denna veckan idag. Köpte ganska mycket tråkigt som tvättmedel osv men det blev inte dyrare än förra veckan ändå. Så smidigt att veckohandla såhär!
 

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2018-02-27 16:36:33

Ska bli sååå gott 😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela