Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Vad ska hon sy idag?

Publicerad 2018-02-16 08:43:20 i DIY, Livet,

Ja det får ni se när jag är klar;) Hehe. Ingen som bryr sig egentligen haha! Men det gör jag! Mamma hjälpte mig ju lite igår. Men idag ska jag ta tag i detta själv! Får se hur länge Espen leker på egen hand. Just nu kör han en radiostyrd bil som blivit favoriten dem senaste dagarna. Bytte batterier efter en dag bara haha!
Snön har öst ner i Skövde. Herregud vad snö... Tänkte att vi skulle gå ut och hitta på nåt roligt idag men blev inte så sugen. Tänkte kanske åka till en butik i Lidköping som heter Piece of ease. Snart, men först ska vi busa och sy här hemma. Klockan är ju bara barnet då vi gick upp med Sebastian imorse. Ganska skönt att ha städat, tvättat och strykt innan klockan slagit 9 faktiskt!
 
Espen har sovit utan alvedon inatt och inte fått någon än idag. Han är superglad och leker som attan men får se hur han verkar under dagen:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela