Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

The pink rose

Publicerad 2018-02-16 16:47:24 i Barnkläder, Espen 2 år, Materiella ting,

Min lilla älskling som är så pigg och glad! Idag blev det inte många knop gjorda haha... Men vi har tvättat och städat undan lite, slängt skräp på återvinningen och skottat en hel del! Inte för att det gör någon skillnad kanske då det snöar konstant... Men jag fick lite motion iallafall! 
Hur söt är inte Espen nya outfit då?? Kommer från samma märke som byxorna jag la upp. Dessa är också handgjorda av 100% linne. Tycker dem är galet gulliga! Ska försöka anamma denna skjorta och sy själv också. Från Simply Grey. 
Espen tyckte att det var väldigt roligt att fota med en blomma idag. Luktade och skrattade om vartannat<3 Om någon timme ska vi vara i Skara och äta fredagsmat hos mina föräldrar. Vad gör ni en fredag som denna?
 
 

Kommentarer

Postat av: Karin B

Publicerad 2018-02-16 19:17:25

Så fina bilder!

Svar: Tack snälla du! Blir så glad :D
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Emelie

Publicerad 2018-02-17 17:07:59

Helt underbara kläder!!😍

Svar: Eller hur Emelie!!! :D<3
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Hedvig

Publicerad 2018-02-17 17:34:00

Så fina hängselbyxor!=)

Svar: Visst är em urgulliga!!<3
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela