Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Sittpuffen

Publicerad 2018-02-05 17:41:45 i Barnkläder, Espen 2 år, Livet,

Inlägget innehåller annonslänkar.
 Espen i sin fina sittpuff som han fick i födelsedagspresent. Verkligen så fin! Häromdagen fick han ett par nya mjukisar och en häftig tisha. Byxorna finns här och t-shirten finnns här. Så mjuka och sköna. Något stora dock då dessa bara fanns i dubbelstorlek. 86-92 blir för litet och 98-104 lite stort hehe. Men det växer han ju i och det funkar verkligen. 
 
Nu har jag helt glömt att lägga upp "Veckans matsedel" kom jag på haha... Så det blir två inlägg på raken idag;) Försövrigt har jag och Espen badat och grejat. Han sitter och tittar på Bilar och jag ska ta tag i matlagningen. Espen nattas vid 19 så vi ska försöka äta innan det hela familjen:))
 
- Blir så galet glad när ni trycker på det lilla hjärtat<3 -

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2018-02-07 10:26:39

Vad härligt det ser ut, där sitter han som en king! :)

Svar: Haha ja visst vettu!:)
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela