Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Pannkaksfrukost

Publicerad 2018-02-04 13:40:00 i Frukost,

(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Det börjat bli lite av en söndags-tradition att vi äter pannkakor till frukost. Det tackar man ju inte nej till. Idag gjorde Sebbe dessa som blev galet goda! Nutella och jordgubbar på slår ju typ allt!
 
Nu är Sebbe och handlar och så fort han kommer hem ska jag iväg och träna en timma. Sen blir det lunch! Vi beslutade oss för att göra club sandwich till lurre. Mums! Can’t wait!

Kommentarer

Postat av: Angelica Wåhlin

Publicerad 2018-02-04 16:33:57

Åååh, så gott!!

Svar: JAAA!! Mums:))
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Isa Bylund

Publicerad 2018-02-04 17:18:07

Åh men himmel! Vilken bra tradition att införa, vill jag också göra! Bästa söndagsstarten <3

Svar: Nästa söndag händer det!!;) Så smarrigt!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Linnéa

Publicerad 2018-02-04 19:11:02

Men så gott!:)

Svar: Så gott!!!:)
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela