Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Feberfri kille och leksaker i trä

Publicerad 2018-02-07 08:58:00 i Barnrum, Espen 2 år, Materiella ting,

Inlägget innehåller en annonslänk.
 
Godmorgon allihopa!
 
Vi har varit vakna i några timmar nu. The good news is att Espen vaknade feberfri! Tjohoo! Väntar på att telefonen ska öppna på Sahlgrenska så vi kan meddela detta. Hoppas att det är okej att operera på måndag ändå. På bilden kan ni även skymta denna superfina plansch på valar.
Igår fick jag hem ett paket med en massa fina barnleksaker och inredning till Espens rum. Bl a superfina trädjur som finns här. Försöker byta ut så mycket som möjligt av Espens leksaker till trä faktiskt. Sen blev det en massa andra fina grejer. Ett underlägg til matbordet, en poster och lite annat smått och gott som jag tyckte var mysiga:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela