Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En liten badcape

Publicerad 2018-02-17 18:25:00 i Barnkläder, DIY,

Här är en lite halvtaskig mobilbild på det jag pysslade med igår och sydde klart idag! Sydde en badcape till lilleman. Visst blev den helt okej ialafall! Faktiskt nöjd! Har länge velat ha en till honom men inte riktigt hittat något som fallit i smaken. Tycker ju att det är så fint med jordnära färger och en naturlig, neutral känsla. Så det blev en ljuuust grå:) Det enda jag kände att jag saknade i mönstret jag använde var att luvan inte var fodrad. Detta kom jag på efter jag sytt på snedbandet tyvärr... Men men! Kanske syr en liknande men i en annan färg snart. Var faktiskt inte så svårt! Gå in på min instagram här om du vill se den på också!
 
Lördag igen! Tiden går så fort! Vi ska göra en favorit i repris från i onsdags och göra kött och hemmagjord bearneise. Muuums! Sebbe är på väg hem från sin fotbollsträning nu. Sen ska jag försöka natta Espen i någoulunda tid så vi vuxna kan få lite kvalietetstid! Kvalitetstid= Bron hehe...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela