Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En helg fylld med bagels

Publicerad 2018-02-18 13:32:00 i Frukost, Livet, Livet,

Ne men hej du! Kul att just du ville kika in här idag<3 Så nice med söndag på nåt sätt tycker jag! Varför?? Jo för vi (jag) har städat så sjukt mycket här hemma. Bytt lakan, dammsugit, röjt undan sådana där högar med skit som samlas i köket osv. Tvättmaskinen är i full gång också!
En annan härlig grej med denna helgen har varit att vi gjort bagels till frukost två dagar i rad. Lyckats få Sebbe att äta samma pålägg som jag. Dvs Philadelphia, parmaskinka och tomat. Eller han äter inte tomat på. Men det gör jag och det är helt sjukt gott!!! Sebbe har fått in svenska?! tomater på jobbet. Läs om det här! Och dem är så himlans goda verkligen. Om ni bor nära Skövde så åk till Grönsakshuset och köp det! 
Nybakade bagels. Nom nom! Resten av denna härliga, soliga söndag ska vi storhandla inför veckan som kommer. Vi missade ju matsedeln förra veckan pga operationen osv och har ätit såååå dålig mat. Alltså en dag åt vi McDonalds till lunch och pizza till kvällsmat. Vi båda sa att vi varit så sjukt trötta veckan som varit och det har nog mycket att göra med kosten. Men som sagt har vi preppat en matsedel som kommer ut imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela