Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Bilder från vardagen

Publicerad 2018-02-01 11:44:47 i Livet,

Köpt en fin liten scarf som jag satte i håret. Love it!
Storhandlat och fyndat en stol.
Köpte med lyxlurre från Lilla Krogen. Köttfärslimpa med potatispuré, gräddsås och en massa jättegod brysselkål. Trodde inte att jag tyckte det var gott men det var såå nice!
Vårt gästrum har blivit lekrum då jmag även syr härinne och måste underhålla Espen samtidigt hehe. 
Älskade barn med sina nya kläder. Detta är jackan jag fyndade på halva priset på Kappahl. Hur gullig??
Idag kör jag scarf i håret, gamla kostymbyxor från Åhlens och en stickad favorittröja från Rodebjer.
 
Min lillasyster är här nu och vi väntar på att sushiriset ska kallna. För vi ska göra sushi till lunch. Haha vi får se hur det blir. Kanske får gå och köpa pizza. Sen vid 17 blir det kalasande för brors tjej Maria som fyller år idag. Grattis på din dag<3
 
- Blir så glad när ni trycker på det lilla hjärtat<3 -

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2018-02-01 20:21:06

Så fin du är i håret :-) Jag lyckas aldrig med scarfs i håret haha!

Svar: Tack Ida!!:) Jodå försök! Jag testade att sätta upp en lägre tofs också och knyta scarfen runt tofsen. Superfint vardagsknep kom jag på:D
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Maria :)

Publicerad 2018-02-02 23:53:18

Tack fina Du! 💖

Svar: ❤️❤️
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela