Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Simply grey - Byxdress

Publicerad 2017-09-08 15:26:48 i Materiella ting,

Var och hämtade ut ett paket idag som jag beställt från Simply Grey. Så fina kläder i 100% linne och som dessutom är handgjorda i deras studio i Slovakien. 

Köpte en liten byxdress åt Espen och en underbar rosa klänning till Leona som jag ska visa er i dagarna. Sååå fina verkligen och attans vad nöjd jag är! Såg att Anna Kubel fick kläder skickade till sig i reklamsyfte och jag föll för det iallafall 😉

Här hittar ni deras sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela