Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Oh what a day

Publicerad 2017-09-22 17:52:59 i Livet, Renovering, Vårt hem,

Just nu sitter jag och Espen och ser på Saltkråkan på paddan. Det härliga är att vi sitter i vårt nya hem😍 vi väntar in Sebbe och hans pappa som ska komma och kika innan vi åker till Skara och sover. 

Var och handlade lite frukost, tvättmedel och toalettpapper osv förut. Och jag vet inte hur det är för er andra när ni handlar hungriga men såhär blir det tyvärr oftast för mig🙈 jag kallar det färdkost!


Efter en hel dag med Jennifer och barnen i lägenheten är jag helt slut! Ser fram emot hämtmat och en Cola. Imorgon blir det nya tag. Då ska vi försöka få i ordning hela förmiddagen för att sedan kunna sova i lägenheten❤️ Sebbe ska på personalfest på eftermiddagen och kvällen men då kommer nog min mamma och hjälper mig lite!

Kram på er och trevlig fredag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela