Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Hur går det med köket?

Publicerad 2017-09-20 17:43:50 i Livet, Renovering, Vårt hem,

Här får ni en bild från när det gamla köket var rivet:

Och här kommer en bild från samma hörn där vi valt att ha vitrinskåp:

Här kommer en till rivningsbild där det innan var en diskbänk:

Och idag har vi skafferi, kyl och frys där:

Nu ska det finstädas där då golvet är smutsigt från byggdamm men annars kan vi nog börja flytta in saker i köket redan imorgon. Om tiden finns. Svårt att hämta en massa lådor på övervåningen när Espen är med. Måste ju hålla koll hela tiden på småttingar;)


Vad tycker ni?? Visst blir det läckert?☺️

Tryck på hjärtat om ni tycker om det❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela