Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Pizza night

Publicerad 2017-10-25 19:14:33 i Livet, Mat är gött,

Skriv inläggstext 

Sebastian har varit i Stockholm till idag så igår bjöd jag hem mina syskon med respektive på pizza! Vi käkade, åt sniclerglass till efterrätt och spelade Yatzy. Himla trevligt att slippa vara själv på kvällen här hemma! Så det var supermysigt!


Ikväll är vi däremot själva men Sebbe är på väg hem iallafall. Under tiden har vi invigt badkaret, satt upp lite fint i Espens rum och nu ser vi på Emil och äter smörgås. Natti för lilleman snart❤️  Vi har även packat upp våra lådor som hörde till badrummet. Men såg då att ena handfatet läcker... så ett av hyllplanen har svällt. Som tur är har vi två extra! Men man vill ju bara att allt ska funka och vara klart för en gång skull! 

-Blir superglad när ni pushar hjärtat kompisar-

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2017-10-25 19:25:28

Tack för en jättemysig kväll! 💗✨

Svar: Tack själv❤️❤️
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Miss Baby Peaches

Publicerad 2017-10-25 21:19:32

Jisses så god pizzan såg ut!

Svar: Dem blev riktgt god alltså!!😍
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela