Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Nytt i bokhyllan

Publicerad 2017-10-11 12:59:22 i Livet, Materiella ting, Veckans tips,

Igår när jag var ute med vagnen då Espen skulle sova lyssnade jag på Säker stil-podden.  Den är så mysig och lättsam att lyssna på. Även om senaste avsnittet sorgligt nog handlade om rasism och den bortgågna Magdalena Ribbing. 


Ebba och Emilia som driver podden har gett ut två böcker som heter Säker stil. Och jag blev så sugen på att köpa dessa så min promenad vändes mot bokhandeln. Där köpte jag även en kokbok av Ebba och hennes syster, en bok om hållbart tänkande i hemmet och två stora barnböcker om djur. Så fina allihopa! Verkligen tips på allihopa! Barnböckerna kan jag visa en annan dag. 

Så härligt med nytt i bokhyllan när hösten kommit. Som just nu sitter jag ute medan Espen sover i vagnen, dricker en kaffe i solen och läser i boken ”Ett hem med omtanke”. 

Kommentarer

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2017-10-11 22:01:55

Vad kul med lite nytt i bokhyllan!

Svar: Ja underbart!! 😍
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela