Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Fräsch frukost

Publicerad 2017-10-11 10:31:42 i Frukost,

Efter att ha känt sig lite instängd dem senaste dagarna och inte ätit speciellt bra fick jag en liten nytändning att vända på detta!

Eftersom att mjölken tog slut igår utan att vi märkte det så fick jag handla det imorse. Passade på att köpa till lunch och middag också. Igår kväll var jag på jobbet och hämtade tre stora kassar med grönsaker, frukt och bär! Så skönt att ha ett litet lager hemma. Svårt att äta frukt och grönt om det inte finns hemma ens ju! 


Vi vaknade nästan halv 9 allihopa idag. Helt sjukt faktiskt. Espen somnade ändå tidigt. Men skönt var det. Allt blev dock fördröjt så jag har precis nu fått i mig min färgglada frukost! Läste på Hannalicious blogg att hon blandar keso och pro pud vanilj och så blir det som ris a la Malta. Testade såklart och mums vad gott det var😍 Det fick det bli till frukost med en avokadotoast med färskost och ett glas proviva. Nu står jag mig nog till ikväll!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2017-10-11 17:10:28

Så gott det ser ut. :)

Svar: Ja så gott!:D
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela