Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Fler före och efter-bilder

Publicerad 2017-10-26 09:08:00 i Livet, Renovering, Vårt hem,

Jag älskar ju att se före och efter-bilder. Säg till om det blir tröttsamt haha. Men här är en liten skillnad. Ingen bra bild i det stora hela men man ser ju skillnaden på golvet samt väggarna en aning. Vi målade ju över den gula tapeten och slipade golvena och lackade dem. Det kanske inte skulle falla alla i smaken då det verkar som dem flesta går på ljusare golv. Men vi är väldigt nöjda! Och det är ju faktiskt huvudsaken:) Fick frågor på instagram om var denna spegel är ifrån. Och den satt, som nu ser, i lägenheten innan så vi fick köpa den av den förra ägaren. Jag är så glad att vi gjorde det! 
 
Har förövrigt haft ett givande samtal med en gammal vän. Hjälpte honom med ett skolarbete då han fick intevjua mig;) Ska bli kul att läsa resultatet! 
 
NU: Hänga tvätt och klä på Espen!
SENARE: Lunch med systern min och få klorna slipade!
 
- Blir så glad när ni pushar på hjärtat<3 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela