Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Mr and mrs Dior

Publicerad 2017-11-05 09:36:00 i Livet, Materiella ting, Skönhet,

Inlägget innehåller annonslänkar.
Vill bara kika in och säga god morgon! Vi har intagit en väldigt stadig söndagsfrukost och killarna har parkerat sig i soffan framför Emil. Jag sitter fortfarande vid bordet och njuter lite extra av min kopp kaffe. Har varit så mycket ståhej utanför oss så har inte sovit så bra. Duschen jag tog nu imorse piggade dock upp! Men som sagt sitter jag med min kaffe och även om jag inte vill erkänna det så står godisskålen från igår bredvid mig...
 
Vill skryta lite över den present Sebbe hade med sig till mig från Spanien senast hihi. Stod en så fin parfym på handfatet när jag vaknade på morgonen. Luktar så himla gott och har haft den varje dag sedan dess. Nu har vi båda Dior. Matchie matchie! Hans köpte jag i Oslo kommer jag ihåg sommaren jag var gravid med Espen. Kommer ihåg det som igår. Tjejerna hälsade på Julia och så var det Oslo marathon så det var så mycket folk på Karl Johan och supervarmt och skönt. Handlade parfymen för att vara gullig och gick lös med smink till mig själv på Kicks. Tider det! Ett farsdags-tips kan jag säga för den luktar helt sjukt gott! Eller julklapp! Den finns här.
 
Önskar er en superfin söndag alla godingar<3 Vi ska försöka göra någon slags utflykt!
 
- Blir superglad när ni trycker på det lilla hjärtat -
 

Kommentarer

Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Publicerad 2017-11-05 22:10:39

Ahhh den där har jag med, fick den i present av min fina make å ÄLSKAR den!!

Svar: Så god ju!!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela