Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Happy Monday

Publicerad 2017-11-13 09:47:55 i Frukost, Livet,

Goooood morgon hjärtan!
 
Åh vad glad jag vaknade upp idag! Espen sov typ hela natten, han är glad, åt en massa frukost, jag har ätit frukost och solen skiner! Tjoho! Vi ska snart börja klä på oss och ta en liten sväng på stan. Jag vill kika in lite julgrejer för när det är första advent då åker bannemej grejerna upp. I år ska jag njuta av julen innan den ska slängas ut igen! Mitt mission idag är att hitta fina julstjärnor till fönstrena på nedervåningen. Ska bli riktigt härligt att komma ut i en friska luften också. 
 
Önskar er alla en riktigt härlig dag!
 
- Blir så himla glad när ni trycker på det lilla hjärtat<3 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela