Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En trevlig måndag och köksbilder

Publicerad 2017-11-13 21:20:29 i Livet, Vårt hem,

God kväll i stugorna därute!
 
Vi har precis avslutat en middag på oxfilé och hemmagjord bea. MUMS! Sebbe är bänkad framför fotbollen och jag kunde inte vara mer uttråkad haha. Därav detta inlägg;) Har inte så mycket roligt att bjuda på idag känner jag. Jag och Espen har haft en supermysig dag där han varit pigg och glad och fått tillbaka sin aptit vilket glädjer mig. Vi var på stan hela förmiddagen. Jag hittade två superfina plagg på La Rami och så handlade jag vantar till Espen. Nu räcker det inte med fingervantar på lillen längre. Hittade ett par superbra från Didriksson. Jag har även startat "Projekt Gästrum" varav jag ville ha en speciell lampa som jag vet finns i Lidköping. Åkte dit och butiken var stängd haha...
 
Det var min dag det! Till det får ni lite bilder på köket! Foto: Fanny Hansson, styling Sophia Bratt
 
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Film&serier bloggen

Publicerad 2017-11-14 07:41:38

snyggt kök!

Svar: Tack så mycket!:D
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela