Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Välkommen du gröna vän!

Publicerad 2017-05-11 18:49:46 i Blomster,

Idag kände jag för att strosa bland blomster och då gjorde jag det också! Kom såklart hem med en riktig goding. Hittade denna gröna växt men ingen matchande kruka. Dock en kruka som var underbar men som inte plastkrukan gick ner i. Bad om lite hjälp att hitta en liknande men istället så hjälpte en snäll tjej mig att plantera växten rakt i krukan och då fick den plats perfekt!😍 växten heter zebrasköld och är så häftig. 


Väl hemma fick den en plats bredvid tv:n. Där är det ofta ganska tomt så ljuslyktor flyttas runt av vår lille kille här hemma... Men växter har fått stå kvar änsålänge! 

Kommentarer

Postat av: emeliesandelia.se

Publicerad 2017-05-12 10:04:11

Wow, vilken växt!! Riktigt snygg :)

Svar: Ja jag är så nöjd!😍 om nån timme kommer det upp fler bilder på den!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela