Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Vårt kommande hem!

Publicerad 2017-03-17 08:59:26 i Livet, Vårt hem,

Här är en smygtitt på vad som komma skall! Hit ska vi flytta när vi fått huset sålt. På tal om att sälja huset, idag har vi vår första visning. Så jag har städat hela morgonen. Inte maniskt men med en liten hemma så blir det kladd på ställen man inte ens trodde det kunde komma kladd. 
 
Nu när jag är ganska färdigstädad ska jag snart klä på Espen för att åka och hämta ut paketet med vagnen osv som jag beställde. Dock ska jag skicka tillbaka den med en gång då jag faktiskt beställde den där jäkla yoyo:n haha. Var ju och provkörde den och kände att jag verkligen vill ha den som handbagage. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-03-17 14:43:22

Vilket magnifikt hus! :) Wow!
Du kommer inte ångra dig med vagnen :)

Svar: Ja visst är det fint! Är en lägenhet men vet inte om man kan kalla det för det då det är två våningar plus källare :)) Fick precis ett sms om att den har anlänt!! Ska bli kul att packa upp den!!
Lisa Jungqvist Larsson - Mat, bak och livets goda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela