Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Tuesday breakfast

Publicerad 2017-03-21 07:49:00 i Frukost, Livet,

Denna morgon vaknade jag av att Sebastian bar över Espen till vår säng. Så låg i sängen i typ 20 minuter allihopa innan Sebastian åkte till jobbet<3 Så mysigt! Annars vaknar ju Espen oftast av att bara jag är hemma. Han tycker det är jobbigt när pappa går men det brukar gå över ganska fort vilket är tur för mig. Idag åt vi gofrukost! Eller iallafall jag. Gjorde jättegod gröt med banan och lite kanel till Espen men han var bara intresserad av sin ostsmörgås;) Jag åt laktosfri yoghurt med glutenfri müsli och sjukt gott glutenfritt knäckebröd(icas egna) med avokado och grillad kyckling. Ett glas äppeljuice och en kaffe på det. Mumma! Nu är jag redo för en lång dag! Tvätten pep precis att den var klar så den ska jag ta hand om samt ladda en ny maskin. Måste få det torrt innan visningen ikväll. Då är jag glad över att vi har ett torkskåp. Trodde jag skulle sakna tumlare mer men det har jag faktiskt inte gjort. 
 
Som sagt är det visning ikväll. Är fortfarande privata visningar så det är ett par/person i taget. Jag vet inte riktigt hur många som ska komma men vår mäklare har bokat upp vårt hem i två timmar. Så vi går ut och går en sväng och för att maten inte ska bli för sen så bestämde vi oss för att gå ut och äta när visningen är klar. Ska bli riktigt mysigt! Så nu ser jag fram emot en städdag igen ;) 

Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2017-03-21 11:20:09

Gott :)

Svar: Ja så smaskigt:)
Lisa Jungqvist Larsson - Mat, bak och livets goda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela