Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Thursday breakfast

Publicerad 2017-03-23 07:36:00 i Frukost,

Helt ärligt så var jag nära att skriva "Fredagsfrukost" som rubrik. Men det är ju bara torsdag?? Haha jaja one more day! Idag bestod min frukost av havregrynsgröt toppad med banan, kanel, honung samt laktosfri mjölk och två fiber toast med ost och tomatmarmelad. Mums! Tänkte som sagt att det var fredag och att jag fick unna mig lite marmelad haha...
 
Igår var en händelserik dag. Åt frukost med Jennifer och Leona, var på jobbet en sväng och på vägen hem somnade Espen så bar in honom till sin säng och gick och la mig lite själv. Men du vet när man nickar till och inte får tillräckligt med sömn så när man väl vaknar så mår man piss?? Exakt så blev det för mig igår. Mamma var snäll och lagade köttbullar och potatismos som var så gott! Men mådde väldigt illa fram till kvällen, tror jag stressade upp mig själv under dagen. På kvällen kom Jennifer, Bekim och Leona och åt lite kvällsmat men innan det skulle jag fixa naglarna samt hinna laga maten osv så ja, det blev lite jobbigt i mitt huvud haha. Mådde så illa när jag gick till Susanne, som fixar mina naglar, och sa till henne att vi gärna fick skynda oss då jag inte mådde bra men väl där så fick jag nåt lugn och sedan mådde jag bra hela kvällen vilket var underbart! Sa till henne att jag får ringa henne varje gång jag blir stressad;) 

Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2017-03-23 12:27:27

gott :D

Svar: Ja så gott!!
Lisa Jungqvist Larsson - Mat, bak och livets goda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela