Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Grillad middag

Publicerad 2017-06-29 13:00:00 i Mat är gött,

Igår grillade vi korv samt sparrisbroccoli! Till det åt vi potatismos och annat gott😍 Hade ärtor i frysen och nu försöker vi äta upp det dom finns där inför flytten. Blir inte sp höga utgifter på matkontot när man väl börjar kolla vad som finns i frysen och skafferiet. 


Espen fick en tallrik och åt nästa helt själv. Han blev lite arg på moset till slut så då åt han ärtor med händerna istället. Men det gick bra det också!

Och Sebastian älskar korv med bröd som ni kanske ser på bilden😉 

Hehe varsågod för middagstipset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela