Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Picknick-dags

Publicerad 2017-07-11 10:00:00 i Livet, Mat är gött,

Igår gjorde vi ordning picknick-korgen och gick mot Bolongerskogen! På vägen ringde dock en hyresgäst och sa att deras toalett gått sönder och som tur var har jag inte sålt alla från vår lägenhet så vi gick och bar över en sådan. Men det gick snabbt och smidigt och det är lika kul varje gång att vara där och se vår fina trädgård bl a!

Till slut kom vi fram till sjön och ett bord att sitta vid och då började festen! Espen åt jordgubbar och jagade änder och jag och Sebbe åt club sandwich och skålade med lite äppelcider att Sebbe vunnit en upphandling på jobbet 🍾 Bubbisen totaldäckade på vägen hem och vi valde greker till vårt badrum och såg två avsnitt av nya säsongen av Prison Break. Det är ju helt sjuuuukt spännande!!!


Glöm inte att trycka på det lilla hjärtat om du tyckte om inlägget❤️

Kommentarer

Postat av: PhotoJelly

Publicerad 2017-08-16 13:25:50

Vilka mysiga bilder :D!!!

Svar: Tack :D
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela