Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Pannkakslördag

Publicerad 2017-07-29 10:42:00 i Frukost, Livet,

 

Nej usch vad jag saknat er på bara någon dag. Detta är ju min hobby, min terapi. Varit så off senaste dagarna och känt mig nästan paralyserad vissa stunder. Inget är kul osv. Att blogga är nästan den enda rutinen jag har. Och det mår jag bra av så det tänker jag göra!

Imorse väcktes vi här hemma av Espen vid 4. Herregud nu har han bråkat med sömnen i över en vecka... Är det utvecklingsstadie eller vad?? Hoppas det vänder snart. Efter krångel med vårt huslarm så sjönk vi ner i soffan han och jag och somnade i två timmar. Det var skönt! För nån timma sedan blev han upphämtad av sin farfar som är ledig idag. Så det blir nog mycket bus hemma hos dem! Mysigt för honom då jag inte känner mig på topp. 

 
Men nu har jag slängt i mig alldeles för många pannkakor med drottningsylt så ska väl kicka igång snart! Kanske borde ta en promenad med hög musik i lurarna sen. Eller så ligger jag kvar i soffan. Det återstår att se😉 
 
Ikväll ska vi hem till mamma och pappa för att fira mig och min syster i efterskott. Ska bli supermysigt! 
 
Glöm inte att följa mig på min instagram!<3

Kommentarer

Postat av: Felicia Holmgren

Publicerad 2017-07-29 13:20:52

Mums så gott!

Svar: Riktigt mumsigt😄
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela