Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Morgonstatus

Publicerad 2017-07-23 07:17:44 i Livet,

God morgon på er allihopa!


Det ä nog i och för sig ingen av er som är vaken nu;) men det är jag och Espen! 

Igår åt vi hos Sebbes syster som bor granne med deras föräldrar. Dem är utomlands så vi var husvakt för en kväll och sov här! Mer om gårdagen lite senare. 

Vad jag skulle komma fram till var att Espen inte ville sova alls igår och var lite ledsen osv. Så vi trodde att han skulle sova länge idag. Tji fick vi. Klockan 6 börjar nån leka i sovrummet haha. Snäll fru som man är offrade jag mig och gick upp och såg på Bolibompa och åt gröt med bubbisen <3 Sebbe får sova på morgonen och jag får en lur mitt på dan. Perfekt ;)

Hoppas ni får en fin dag allesammans!❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela