Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Meatball kind of day

Publicerad 2017-07-31 08:20:00 i Mat är gött,

Igår hade vi en härlig slappardag! Sålde den sista möbeln på blocket också. Så skönt! 


Runt lunch kom Espens gudfar Josef hem till oss. Killarna gick iväg och lekte på lekplatsen och jag åkte och handlade. Jag lagade köttbullar med potatismos, gräddsås, färsksaltad gurka och lingonsylt👌🏽 blev riktigt gott! Perfekt söndagsmat igår då regnet föll utanför uterummet. 

Glöm inte att trycka på det lilla hjärtat om ni gillar inlägget❤️

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2017-08-06 23:12:28

sicka tjusiga bilder! gillar särskilt porslinet.

Svar: Men tackar! Ja dem har vi haft ett tag nu med tröttnar inte!:)
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Jossan

Publicerad 2017-08-22 17:54:36

Härligt med riktig husmanskost😊

Svar: Ja det är ju sjukt gott! Fått för mig att det tar lång tid att göra köttbullar men det gör det ju faktiskt inte!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: JossanHaugen

Publicerad 2017-08-23 22:23:46

Nej gud nej tar verkligen inte så lång tid. Brukar själv göra egna köttbullar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela