Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Gyllene ljus och rosa ting

Publicerad 2017-07-16 19:57:47 i Livet, Materiella ting,

Godkväll kära ni! 


Här i Skövde har regnet öst ner nästan hela dagen. Himlen verkligen öppnade sig imorse och så regnade det fram till 16.00. Detta gjorde att vi har haft en röjardag här hemma. Jag klorade in hela badrummet typ haha. Luktade badhus tyckte Sebbe och ja det gjorde det! Vi har dammsugit, rensat köket lite, tvättat fyra maskiner, handlat, ätit kebabrulle hehe och som sagt skrubbat badrummen väldigt noggrant. Så himla skönt när det är gjort!

Detta firade jag med ett glas hemmagjord flädersaft och min rosa topp jag fick hem från Zara för några veckor sedan. Köpte den på rean för typ 150:-. Från en sak till en annan...  på dessa bilderna är jag ju osminkad. Men tänk för kanske tre år sen bara, då hade jag aldrig tagit kort på mig och lagt ut såhär. Nu skiter jag i vilket! Så tråkigt att ta bort sminket när man ska lägga sig haha!

Tillbaka till inlägget... Så mysigt att solen tittar fram nu på kvällen. Tror vi kommer ta en promenad för att natta Espen och få lite frisk luft faktiskt! Man blir lite koko när man suttit inomhus en hel dag😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela