Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Ett soligt Göteborg

Publicerad 2017-07-09 09:03:31 i Livet,

God morgon!


Hur har er helg varit hittills? Min har varit underbar! Åkte ju ner till Göteborg igår och var framme vid 17. Kom hem till finaste Ylva och satte oss och pratade ikapp om allt mellan himmel och jord❤️ Så fick jag ju äntligen ge hennes examenspresent!! Det var ett par örhängen för att missleda henne lite hehe och så var det ett restaurangbesök på sushi-restaurangen vRÅ som hon pratat länge om att hon vill besöka. Så ja, igår avnjöt vi en fyrarätters med vin och bubbel och det var underbart! Vi blev lite lagom salong och bestämde oss för att ta bussen hem och chilla. Så himla kul och mysig kväll!❤️ Puss Ylva!

PS. Fler bilder från restaurangen kommer imorgon. Idag är inte magen på topp och så ska jag mysa med mina killar! 

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela