Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Dystra tider...

Publicerad 2017-07-27 18:47:30 i Livet,

Det här med döden är förbannat jobbigt tycker jag. Imorse gick min moster bort i cancer som hon brottats med i över tio år. Mamma ringde igår kväll och berättade att inte såg bra ut. Sa att jag och Espen skulle komma så fort vi vaknat dagen efter. Men vi hann inte dit. Tacksam över att hon fick somna in med familjemedlemmar och inte ensam. Det kommer vara tyst här inne i några dagar. Helvetes jävla cancer!

Kommentarer

Postat av: ISA

Publicerad 2017-07-28 16:56:57

Största kramen Lisa, ta hand om varandra <3

Svar: Tack Isa❤️
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-07-28 19:30:01

Skickar över en varm kram!

Svar: Tack Emelie!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela