Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Barnteater och rabarberpaj

Publicerad 2017-07-24 08:16:07 i Livet,

I lördags åkte jag och Espen till Skara för att se Charlies Teaters barnteater. Såg den med Julia och hennes pappa. Hennes storasyster Johanna har varit så duktig och regisserat i år. I år var det Karlsson på taket. Riktigt bra var det! Även om Espen inte ville sitta ner hela tiden;) Julias mamma var där också och var så snäll och lekte med honom medan jag fick se klart! 


Efter det åkte vi och lämnade Espen med sin pappa och vi åkte till Härlunda och filade på rabarberpaj och snackade ikapp! Julia bor ju i Stockholm nu så vi ses tyvärr inte så ofta. Men dem få minutrarna jag får är jag glad över❤️

Glöm inte trycka på hjärtat om ni gillar inlägget🌸

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2017-07-24 09:09:44

Vilken mysig dag 😊 Såå gott med rabarberpaj! Bor du i närheten av Skara/ Härlunda? Jag bor i Lidköping vilket är väldigt nära :)

Svar: Ja verkligen så mysigt! Ja jag bor i Skövde! Uppväxt i Skara så i Lisch har jag också hängt en del ;)
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela