Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Ett dåligt träningspass

Publicerad 2017-02-22 07:23:00 i Gravidhullet,

 
Alltså... i måndags var jag jäkligt taggad på träning. Igår fick jag barnvakt i form av min mamma då va så off we go! Och det passet var ett jäkla skämt. Jag löpte intervaller i 20 minuter först vilket gick ganska bra. Sedan skulle jag ge mig på magövningar och kände bara bläää vad jobbigt detta är och det enda jag gjorde var att gäspa. Var själv på gymmet så kunde ju gå runt där och chilla haha. Körde faktiskt en lat övning men som ändå tränade baksida lår. Klämde fast en hantel mellan fötterna medan jag låg på mage och lyfte sedan upp och ner. Kunde man kolla instagram sålänge ;) Körde lite ben som gick helt okej bra och lite armar sen sket jag i allt och gick och duschade. Haha aldrig känt mig så omotiverad. Hade behövt en tv framför löpbandet som spelade upp Victoria´s Secret show typ för att få lite eld i baken...
 
Åkte hem till mamma igen och min bubbis och åt pannbiff och brunsås, mammas mat<3 och bjöd henne på min päronkaka. Hon och min syster tyckte faktiskt om kakan väldigt mycket och det gjorde jag också! Nästan godare utan glass osv.
 
På tal om kaka, varför är det alltid så när man bestämmer sig för att vara nyttigare så vill man ha tamejfan ALLT som är onyttigt. Alltså i måndags hade jag typ kunna dricka sirap. Som tur var fanns det bullar i frysen hehe. Men ja.. Jag har bestämt mig för att sålänge jag rör mig en stund på dagen får jag äta vad jag vill. Inte överdriva men inte känna att det finns en massa ajja-bajja-mat liksom. Mmmm det var dagens plan det. Undrar om det finns kvar nån bulle i frysen?

Kommentarer

Postat av: Lillemmish- mode - inspo

Publicerad 2017-02-22 07:36:51

Ha en bra dag!

Svar: Detsamma till dig!
Lisa Jungqvist Larsson - Mat, bak och livets goda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela