Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Lunch med en pingla

Publicerad 2017-12-14 07:59:27 i Livet,

(null)
Igår gick jag och Espen på stan för att köpa snöre och tejp osv till julklapparna. Svängde även förbi Lokaal (min frisör) för att boka tid för klippning. Inte klippt mig sen mars haha. Hade precis missat min frisör Agnes som var på Den lilla krogen. Gick förbi och så köpte hon med sig mat till oss också. Köttbullar med mos som smakade förjäkla gott! Riktigt mysigt att äta lunch med en kompis! Espen diggade maten också👌🏽

Förövrigt bokade jag tid på fredag. Ska testa att ta med Espen eftersom det bara är klipp. Men håll tummarna åt mig haha. Han är ju rätt energisk ibland 😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela