Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Sillen och makrillen

Publicerad 2017-08-26 22:09:46 i Livet, Mat är gött,

Middagen vi åt på "Sillen och makrillen" här i Helsingborg igår var så mysig! Det är kanske främst en restaurang för fisk och skaldjursälskare. Men utsikten gjorde att även vi ville äta där. Den är MAGISK!

Espen somnade på vägen så vi satte oss ute för att njuta av sommarens sista strålar. Det var liiiite kallt men det fanns filtar och värmelampor. Espen hade mycket kläder och dubbla filtar och sov så skönt. 

Jag hade på mig min nya topp som jag älskar!

Och så åt vi löjrom till förrätt som var så sjukt snyggt upplagd. Föredrar dock klassisk löjromstoast men det var kul att testa denna skapelse!

Vi hade en så mysig och rolig kväll alltså❤️

Extra roligt var att Annika aka Sriwanna kom ut på uteserveringen och fotade den underbara solnedgången. Är det hon tänkte jag? Jag chansar och gick in och sa hej! Såååå gullig både hon och hennes familj! Fått superfina tips av henne på restauranger mm här i Helsingborg och dem har varit top notch så det tackar vi för👌🏽


Glöm inte att pusha hjärtat om ni gillar inlägget❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela