Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Saluhalls-shopping i Höganäs

Publicerad 2017-08-25 07:37:17 i Livet, Mat är gött,

Som jag nämnde igår så åkte vi till Höganäs på vägen till Helsingborg. Här kommer lite bilder från deras saluhall. Vi har sagt så länge att vi vill åka dit och nu gjorde vi äntligen det!

Önskade att vi bodde närmre så att man kan handla en massa gottis här😍

Hmm tror ni Sebbe var intresserad av denna hörna eller??😂 (För er som inte vet så säljer min man frukt och grönt.)


Denna saluhall rekommenderar vi starkt! 


Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2017-08-25 10:34:39

Gud så gott allt ser ut! ;)

Svar: Visst gör det😍👌🏽
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Joanna- livet med psykisk ohälsa

Publicerad 2017-08-25 18:57:16

Så gott

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela