Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Krapperups kaffestuga

Publicerad 2017-08-25 18:34:54 i Mat är gött, Sötsaker,

Idag skulle vi egentligen till Sofiero men det var så galet mycket folk pga typ Antikrundan haha. Så vi åkte vidare faktiskt och hittade Krapperups kaffestuga!

En stuga med hembakt fika och mysig inredning. 

Vi åt smörgås och fikade på en hallon & kokos-paj. Smarrismarri!

Krapperups har även ett gammalt säteri med en superfin park som vi tog en promenad i. Fler bilder får ni på det imorgon 😘


Tryck på hjärtat om ni också gillar fika😍

Kommentarer

Postat av: Marie Bergman

Publicerad 2017-09-03 10:05:18

Så himla mysigt! :) Och jag älskar de där kopparna! :)

Svar: Ja Kerstin Tillbergs koppar är underbara! Har tre stycken här hemma hehe!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Publicerad 2017-09-03 15:56:29

Vilket mysigt ställe! :D

Svar: Ja semestertips alltså!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Felicia

Publicerad 2017-09-05 12:43:33

gud vad mysigt

Svar: Ja väldigt!!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Ida

Publicerad 2017-09-05 22:37:06

Åh va mysigt och va gott fikat såg ut!

Svar: Ja det fanns sååå mycket gott😍
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela