Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Happy birthday babe

Publicerad 2017-08-12 10:31:00 i Livet, Mat är gött,

 
Igår åt vi middag på Knistad Herrgård. Jag och min fina man som fyllde 27 igår!
Vädret var underbart då solen sken och det var varmt för en gångs skull.
Vi satt ut och tog varsin drink innan det var dags för middag.
Jag var där tidigare på dagen och lämnade av paket så att han skulle bli extra överaskad.
Till förrätt fick vi supergod carpaccio med löjrom på. Sjukt bra kombo faktiskt!
Sedan var det paketöppning! Köpte en jättefin grön skjorta från Ralph Lauren som han blev så glad för, vilket gjorde mig glad!
Till varmrätt blev det oxfile med en massa god svamp och sparris. TIll det var det potatispuré<3 Älskar det!
Och efterrätten var nog det allra godaste! Chokladmouse med lakrits och choklad-jord samt bärsorbet. Mums!
 
Nu ska jag dricka min treo. Man är ju inte 18 längre tyvärr ;) Sedan ska jag packa upp väskorna och sedan hämta älsklingen hos sin mormor och morfar!
 
Blir så himla glad och tacksam när ni trycker på det lilla hjärtat<3

Kommentarer

Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Publicerad 2017-08-12 10:42:35

Grattis grattis

Svar: Ska hälsa honom!:)
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela